Mesut Yar Modu

Gün içinde yorulup, akşam eve gidince oturup sadece tv izleyen, çayını içen adam oldum. Ramiz de (kedim) geldi, tam oldum. Bu ilginç değişim sayesinde bambaşka tatlar yakaladığımı söyleyemem ama Türk televizyonlarında hangi diziler, programlar var ve genel olarak konuları nedir, biliyorum artık. Mesut Yar moduna geçtim.

Cümbür Cemaat adlı çok saçma, komiklikten uzak bir dizi var mesela Star'da. Çok gereksiz olduğu halde sanırım haftada iki üç tekrarı oluyor. Oradaki Rahime karakteri dışında kayda değer hiçbir şey yok. Kendisini, yani Nihal Yalçın'ı Disko Kralı'nda izlediğimde dikkatimi çekmişti. Esprili, hazır cevap ve çok eğlenceli biri. Daha önce defalarca izlemişim ama fark etmemişim. Şöyle bir bakındım, neler yapmış bu kadın diye. İtü Sözlük'ten alıntılıyorum;

kurusıkı show un parçasıymış öncelikle.

avrupa yakası'nın meryem'i.

sekizkek mi ne o reklamda, hem obua çalan hem koşan çocuğun anası.

ve panküp şekerim'de burak hakkı'yla arz-ı endam eden bağyan.

cümbür cemaat aile adlı dizide oynuyor şu an.

şebnem bozoklu'dan sonra insanı şive delisi yapan kadınlardan.

çaktırmadan güldürüyor, kemerli burnu kendisine hava veriyor aynı zamanda.

una furtiva lacrima - itü sözlük


İşte bu kadın dikkate değer bir yetenek. Ahan da evde oturmanın ve tv izlemenin bir faydasını görür gibi oldum. Gibi olmuşum, fayda değilmiş.

"Burası benim evimmiş meğersem" diyen Fırat kadar aklım olsa. Formspring.me sayfası bile var Fırat'ın; http://www.formspring.me/hoptirinom Kim hazırlıyor, kim sunuyor bilmiyorum ama eğlenceli.

Benim de formspring.me sayfam var ama eğlencesi bitti. Bir haftaymış her şey. Aşk kadar kısaymış lan tadı.

Kedi hayvanı acayip bir şey. Oyun oynarken bile kendisini izlemenizi istiyor. Baktı ki siz onu değil, televizyonu tercih ediyorsunuz, hemen viyaklıyor. Bebek gibi. Akşama kadar evde yalnız, sıkılıyor tabi sıpa. Ramiz'e gündüz bakıcı olmak isteyen parmak kaldırsın.

Milletimize, ümmetimize laf ediliyor diye feysi protesto ediyormuşuz(?). Peygamberimize hakaret ediliyor ve bunu durdurmuyorlar. Biz de 3 gün hesabımızı donduracağız(mış). O zaman kapa hesabını, git. Ne demeye uğraşıyorsun? Youtube izlemiyor musun? İtalyan malı, Danimarka malı ürün kullanmıyor musun? Ha benim balık hafızalı insanım. Protesto ettiğin şeyin kölesi olma da, o da kafi aslında.

Senin devletinin erişimini engellediği Youtube'a giriyorsun bir şekilde. Madem milli duyguların bu kadar hassas, kes ilişkini tüm bunlarla. Yok, Youtube,Facebook gibi siteler senin için önemliyse ahkam kesmeyeceksin.

Bir de sanal ortamda Atatürk için filan 5 milyon olma derdi var. Eminim Atatürk'ün böyle bir derdi yoktur. Sanal ortamda sidik yarışı yapıyorsan futbol ile ilgili olsun, şarkı yarışması olsun ama Atatürk, din, millet olmasın.

Yeter bu kadar. Tv dedik, nerelere geldik. Tvden devam edeceğim sonra, şimdilik lay lay.

Posted on 17:14 by birmilyoncu and filed under , , , , , , | 0 Comments »

0 ahkam:

Yorum Gönder