Şikayet..

Evde oturmak gerçekten çok sıkıcı. Özellikle öğlende uyuma alışkanlığı olmayan biri için.
Bir kere oda aşırı derecede güneş alıyor ve ben buna uyuz oluyorum. sabah erkeden bu yolla uyanıyorum. Normalde dershaneye gitmeliyim,ama geçen sene rahatsızdım ben diyip gitmiyorum yine. Sabah kahvaltısı hazırlıyor, tek yudum lokma almıyor ama bir demlik çay içiyorum. Bütün gün abur cuburlarla beslenip bilgisayar başında oturuyor ve sıkılıyorum.

Bu paragrafta ne kadar yanlış olduğuna dikkat çekmek istiyorum ama bu benim klasik cumartesim. Aslında zaten bloga yazmam istenmiyor, foruma takılmam istenmiyor ve bilgisayar başında geçirdiğim zaman minimuma indirilmeye çalışılıyor. Edilgen kurduk cümleyi bir kere ama, özneyi de söyleyelim; bu isteklerin sahibi en yakın arkadaşım. Hatta öyle ki her öğün düzenli olarak yemek yemeli, düzenli ilaç içmeli, sigarayı azaltmalı, ders çalışmaya başlamalı hatta ve hatta düzgün bir sevgili bulmalıymışım. Sevgili en yakın arkadaşım yaşam stilimi kökünden değiştirmeye uğraşıyor kısacası. Haksız mı? Değil. O da benim gözümün önünde bayılsa ben de aynı şeyi yapardım muhtemelen. (Evet, bütün bunların sonucunda bünye dayanamadı ve tansiyonum düştü; sonra toparlandı, sonra yine düştü. Bünyem de manyak benim.)

Ben her şeyi bir yana bırakıp yine sadece hayal kurmaya devam ediyorum. Bir gün yazarken tek başıma olacağım, istediğim şekilde hareket edebileceğim. Hatta çok çabalarsam Şebnem Ferah'ı bile görebilirim.

Bunu tamamen erlik'in tembelliğime yönelik göndermeleri sonucunda duygu sömürüsü yapmak amacıyla yazdım. Şimdi güzelce dizimi izleyip tembelliğime dönebilirim.


#Çok sevdiğim bir müzik grubu Almanca notumu en üst seviyeye taşıdı.Teşekkürler Rammstein.
# Aşırı derecede obsesifim gerçekten, "hold the line" ve "faithfulness"e taktım yine. Şebnem Ferah'ı ben de burnundan öpmek istiyorum.
#Hayat sadece müzik değil diyecek olursak -ki bana göre sadece müzik- ; bir gün erlik ve matçıyı da görebileceğimi umut ediyorum.
#Pokeri seviyorum!
#Feysbukta saçma bağlantıların altındaki bu mesajı 9 kişiye göndermezsen yarın saat 14:34'te başına kiremit düşecek konulu yorumlardan nefret ediyorum! Cep telefonu bitti, mail bitti,feysbuk başladı. Yakında twitter'da, bloglarda falan da görürsem şaşırmayacağım.
#Yarın sınava girecek öğretmenlerime başarılar diliyorum. Evet, öğretmenlerime; onlar da normal değiller zira. Ayrıca yarın benim de sınavım var, arkamdan okuyup üfleyin, sonra da iyi dileklerinizi feysbukta yayınlayın benim için, size güveniyorum. Son gün çalışacaktım dün hastaydım, çalışamadım.
#Bundan sonra erlik beni kovmazsa iyidir. Tüm penguenleri öpüyorum buradan kocaman.
Posted on 18:46 by aldacı and filed under | 2 Comments »

2 ahkam:

birmilyoncu dedi ki... @ 11/4/10 09:30

Tam bir tembel ürünü, özensiz. Geçmiş olsun ve sınavında başarılar. Bir gün Şebo'yu burnundan öpebilmen dileği ile.

the mathematician dedi ki... @ 11/4/10 15:41

Canım geçmiş olsun. Hayal ettiğin gibi bir gün yalnız kalabilmen için öncelikle sağlığına dikkat etmelisin. Kendine dikkat et, kim bilir sonrasında hayallerin de gerçekleşebilir.

Yorum Gönder