Se..a..

Hani şu mikrofon kullanılacak etkinliklerin başında "se..a.." şeklinde deneme yapılır ya, acayip uyuz olurum ona. Amacı nedir anlayan varsa beri gelsin.
Ne zor işmiş blog açmak! Linki al, yazını yaz olayı değil zor olan, isim bul, konsept belirle, temayı ayarla vesair; kafamı meşgul etti birazcık. Yine de her işi erlik yaptı sağolsun, ben güzel dedim sadece. İnsanüstü yaratıcılığımı çok yararlı olacak şekilde kullandım , her soruya güzelmiş diyerek. Bundan sonra bir tek yazmak kaldı, o konunun zorluğu ayrı. Bendeniz blog konusunda hayli tembelim zira.
Blog hakkında bilgi verecek olursak -ki bu bilgiyi tamamen kendime veriyorum- :
Öncelikle başlığımız endorfin; yine erlik'in fikri, mutluluk hormonu diye bildiğim, doğal morfin olarak tabir edilen bir madde. Konsept de buna bağlı olarak şekillenmiş oluyor(muş -şimdi fark ettim- ) . Link ise yine yaratıcı bir arkadaşın bize hitaben bulmuş olduğu bir şey. Uydu mu, cuk oturdu.
Her neyse, hayırlı uğurlu olsun diyerekten yazıyorum bu ilk yazıyı. Aslına bakarsanız, bu bir deneme yazısıdır efenim.


Posted on 18:35 by aldacı and filed under | 7 Comments »

7 ahkam:

birmilyoncu dedi ki... @ 3/4/10 20:10

Yok, doğru yerde görünüyor merak etme. Olay yeri, yani ana sayfa, yazıların olması gereken yer. Aldacı sayfasında sana özel ne varsa paylaşabilirsin.

aldacı dedi ki... @ 3/4/10 20:14

Heee, peki o zaman. :)

Banemin dedi ki... @ 4/4/10 00:27

Çok karanlık olmuş. Ortalığı süsleyin biraz.

Hayırlı olsun ikinzede. Kurdele kesmek için kimseyi aramanıza gerek kalmadı.

Elimde makasla gelmiştim zaten. :))

aldacı dedi ki... @ 4/4/10 16:51

Teşekkür ederiz açılış ve siftah için Banemin. Bana kalsa gri olsun tema, ne tam karanlık, ne tam aydınlık; ortalarda bir şey.. Makası uzak tut yalnız. :)

the mathematician dedi ki... @ 4/4/10 17:25

Hayırlı, uğurlu olsun blogunuz. :)

Unknown dedi ki... @ 6/4/10 14:35

Eh benden de bir hayırlı olsun size...

Ara sıra uğrar bi çayınızı kahvenizi içerim. Yoksa rakı da olur :p

aldacı dedi ki... @ 7/4/10 21:47

Teşekkür ediyoruz, lakin bu tembellikle ne kadar hayırlı olacağımı ben bilmiyorum açıkçası z,ra koluma "est sularus oth mithas" yazmaktan öte gidemedim. =P

Yorum Gönder